TRUHLÁŘSKÁ
PRAHA 1
Prémiové nájemní bydlení
Využijte flexibility nadstandradně vybaveného nájemního bydlení v perfektní lokalitě v centru města.
Dům v Truhlářské 11 nabízí moderní byty v nově zrekonstruované historické klasicistní rezidenci. V budově nabízíme k pronájmu osm dispozičně velkorysých bytových jednotky 3+kk, které jsou zařízeny v reprezentativním stylu ve vysokém standardu. Každý z prostorných bytů v domě disponuje plně vybaveným obývacím pokojem s kuchyní, ložnicí s en-suite koupelnou, dalším pokojem, chodbou a klasickou koupelnou pro hosty. V přízemí domu se nachází dvě komerční jednotky.
Všechny volné jednotky v domě TRUHLÁŘSKÁ jsou aktuálně pronajaty.
Často kladené otázky
Co vše je zahrnuto v měsíčních poplatcích a jak často dochází k vyúčtování?
V poplatcích jsou zahrnuty zálohy za vodu, elektřinu, vytápění, internetové připojení, správu domu, odvoz odpadu.
Proč je smlouva jen na 3 měsíce?
Smlouva se po 3 měsících automaticky prodlužuje celkem 3x za dobu kontraktu, to znamená, že má platnost 1 roku. Ukončuje se pouze v případě, že nájemce nedodrží svou platební povinnost vůči pronajímateli. Jedná se o znění pro prevenci vůči potenciálním neplatícím nájemníkům. Za žádných jiných okolností nelze smlouvu po 3 měsících ze strany pronajímatele ukončit.
Můžu chovat v bytě zvíře?
Ano. Nájemce v každém případě zodpovídá za případné vzniklé škody na majetku.
Mohu si v případně pronájmu bytové/ubytovací jednotky na této adrese zřídit sídlo firmy?
Sídlo společnosti lze zřídit pouze při pronájmu komerčních a obchodních prostor v domě.
Mohu si v případně pronájmu bytové/ubytovací jednotky zařídit na této adrese trvalé bydliště?
Ano. Ke zřízení trvalého bydliště stačí nájemci platná nájemní smlouva.
Potřebuji potvrzení o bydlení / ubytování. Zajistíte mi ho?
Ano. Zašleme vám formulář, který doplníte o své údaje. Na dokument je nutné zajistit ověřený podpis od jednatele společnosti. Z toho důvodu je čekací lhůta od 3–10 pracovních dní.
Můžeme se dohodnout na nižší výši kauce?
Minimální výše kauce činí dva nájmy s poplatky.
Je možné vyměnit postel nebo jiný kus nábytku za mé vlastní vybavení? Můžete mi odstěhovat z bytu vybraný nábytek? Například dětský pokoj, kde bych chtěl/a zřídit pracovnu.
V našich skladech máme limitovanou kapacitu. Nábytek běžně nevystěhováváme. Pokud jsme kapacitně schopní, vyjdeme vašim požadavkům vstříc.
Můžete mi do bytu přikoupit další vybavení?
Veškeré další vybavení si pořizuje nájemce na své náklady.
Mohu si donést své matrace?
Ano.
Můžu vrtat do zdi?
Vrtat do zdi je zakázáno. Výjimku může udělit technická správa, která má k dispozici plány domu a ví, kde se nacházejí rozvodné sítě pro vodu a elektřinu.
Co se stane v případě poškození nebo ztráty majetku v bytě?
V případě poškození nebo ztráty majetku je postupováno podle ceníku oprav a škod, který má nájemník k dispozici.
Je v budově tříděný odpad?
Tříděný odpad se nachází v docházkové vzdálenosti od budovy a je zajištěn městskou částí. Přímo v domě je pouze směsný odpad.
Jak rychlé je v bytě internetové připojení a může být případně navýšeno?
100Mbps/100Mbps (v ceně nájmu), s možností navýšení za příplatek.
Je v bytě TV přípojka?
Ano.
Jak se reguluje teplota v bytě?
V bytě se nachází ovládací panel pro chytrou domácnost, kde je možné regulovat vytápění a chlazení pro bytovou jednotku.
Jak je budova zabezpečena?
Vchodové dveře se otevírají za pomoci elektronického čipu. V domě je kamerový systém ve vstupní hale.
Je v bytech klimatizace?
Ano.
Kam se mám obrátit s technickými závadami?
Technické závady a dotazy nájemník hlásí správě budovy na emailové adrese na truhlarska@creditasre.cz.
Jsou v domě k dispozici parkovací stání?
Ne, ale je možné si pronajmout parkovací stání v podzemních garážích v přilehlých objektech. Pro více informací nás, prosím, kontaktujte.
Soubory ke stažení
POBŘEŽNÍ APARTMENTS
Mám zájem o bližší informace
Neváhejte kontaktovat naše kolegy na telefonním čísle +420 702 216 216, e-mailu info@creditasre.cz nebo pomocí kontaktního formuláře.