NAŠE POSLÁNÍ

Kdo jsme

Na trhu jsme více jak 30 let a naše portfolio čítá přes 5 000 obytných jednotek v desítkách projektů. CREDITAS Real Estate je součástí české investiční skupiny CREDITAS, která se zaměřuje především na dlouhodobé investice v konzervativních odvětvích (finanční služby, reality, nájemní bydlení, energetika).

NAŠE VIZE

Jak fungujeme

Lidé jsou pro nás na prvním místě, zakládáme si na otevřené komunikaci, důvěře a samostatnosti každého jednoho zaměstnance. Máme rádi týmové hráče, smysl pro detail i humor, je pro nás důležité pracovat s lidmi, se kterými se cítíme dobře.

AKTUÁLNĚ HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA TYTO POZICE

Junior specialista inženýringu - PRAHA

CO BUDEŠ DĚLAT

  • Komunikace – zajišťování vyjádření správců inženýrských sítí a jejich pravidelná aktualizace (cca 20-40 společností v Praze).

  • Kontrola projektové dokumentace – pomoc při kontrole kót, srovnání textů a zajištění tisků pro projekty.

  • Zajišťování povolení – kompletace žádostí o povolení záměru a vyzvedávání stanovisek či projektových dokumentací.

  • Tvorba dokumentace – tvorba seznamů, tabulek a evidence žádostí, příloh ke smlouvám a dalších klíčových materiálů.

  • Osobní podání žádostí o vydání stanoviska – občasné cesty do různých měst (Plzeň, Kladno, Brno, Olomouc).

  • Příprava grafických podkladů – zpracování zákresů a tvorba situačních příloh v AutoCADu.

  • Poptávky a objednávky –poptávání cenových nabídek a zajištění objednávek průzkumů a studií.

  • Administrativní podpora – zajišťování dokumentů z KN a SPÚ pro prověření restitučních nároků a tvorba příloh k majetkovým smlouvám.

POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI

  • Vzdělání v oblasti stavebnictví – rádi uvítáme i studenty VŠ.

  • Chuť se učit a růst – tato pozice je skvělou příležitostí pro kariérní rozvoj v oblasti inženýringu.

  • Výhodou je určitě znalost AutoCADu a ŘP sk. B.

NABÍZÍME

  • Možnost dohody na postupném náběhu pracovního poměru ze zkráceného na plný úvazek.

  • Pro juniorní pozici zajistíme získání ceněné praxe pod vedením zkušených kolegů.

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.

  • 5 týdnů dovolené + další placené dny volna.

  • Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.

Finanční účetní - PRAHA

CO BUDEŠ DĚLAT

  • Mezi vaše kompetence bude patřit zaúčtování účetních dokladů (interní doklady, majetkové operace, faktury, bankovní výpisy atd.).

  • Řešení komplikovanějších účetních případů.

  • Sestavování roční účetní uzávěrky, sestavování měsíčních přiznání k DPH a kontrolních hlášení, příprava podkladů pro daňové poradce a DPPO.

  • Budete provádět a kontrolovat platební styk účtovaných společností, vést karty majetku včetně pořízení, technického zhodnocení a vyřazení majetku.

POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI

  • Minimálně SŠ vzdělání v ekonomickém oboru s maturitou.

  • Zkušenost s prací v účetním systému Premiér výhodou.

  • Znalost účetnictví, problematiky DPH a základní orientace v DPPO minimálně 5-10 let.

  • Zkušenost s klientským účetnictvím nebo outsourcingem účetnictví/zpracování kompletního účetnictví pro více společností najednou.

  • Schopnost sestavit daňová přiznání k DPH, kontrolní hlášení.

  • Zkušenosti s přípravou účetních závěrek.

  • Proaktivní přístup k výzvám - především k automatizaci účetních postupů.

NABÍZÍME

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Zajímavá práce s možností profesního růstu.

  • Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.

  • Velká míra samostatnosti a odpovědnosti.

  • Odpovídající finanční ohodnocení zohledňující vaši kvalifikaci a pracovní zkušenosti.

  • 5 týdnů dovolené + další placené dny volna.

  • Flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice.

  • Vzdělávací kurzy a školení, podpora profesních kvalifikací.

  • Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.

Technický správce budovy - PRAHA

CO BUDEŠ DĚLAT

  • Provádění pravidelné preventivní údržby a kontroly technických zařízení budov (dále jen jako TZB) dle schváleného plánu údržby anebo obecně závazných právních předpisů.

  • Komunikace s klienty.

  • Operativní nastavování provozních parametrů TZB a řízení provozu TZB prostřednictvím měření a regulace instalované v budově.

  • Všeobecný dohled nad prováděním prací subdodavatelů v rámci komplexní správy budovy, zejména pří servisu TZB, při úklidu a ostraze budovy, při provádění revizí a funkčních zkoušek TZB a při provádění oprav budov.

  • Provádění výměny spotřebních dílů (jako filtry, provozní náplně, světelné zdroje, apod.).

  • Operativní nastavování provozních parametrů TZB a řízení provozu TZB prostřednictvím měření a regulace instalované v budově.

  • Kontaktní osoba pro nájemce budovy v běžných provozních věcech.

  • Součinnost při provádění povinných revizí, funkčních zkoušek a odborných servisů TZB v budově.

  • Vyhledávání závad budovy, provádění drobných oprav TZB a budovy.

  • Provádění odpočtu měřičů energií v budově, a to ihned po skončení kalendářního měsíce.

  • Vedení provozní dokumentace budov.

  • Správa předané dokumentace budov včetně klíčového a kartového systému.

  • Spolupráce při vyřizování reklamací závad budov v průběhu záruky a při vyřizování pojistných událostí.

POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI

  • Vzdělání technického směru nebo minimálně 3 letou praxi v oboru.

  • Orientaci v problematice technické správy budov.

  • Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám.

  • Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu.

  • Schopnost týmové spolupráce.

  • Základní znalost PC.

  • Znalost AJ výhodou, nikoliv podmínkou.

  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič.

NABÍZÍME

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • 5 týdnů dovolené + další placené dny volna.

  • Flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.

Stavební dozor/Stavební manažer investora (seniorní i juniorní pozice) - PRAHA

CO BUDEŠ DĚLAT

  • Kontrolovat a připomínkovat projektovou dokumentaci.

  • Kontrolovat soulad realizace stavby se smlouvami, normami a schválenou dokumentací.

  • Zajišťovat dodržování kritérií kvality a bezpečnostních standardů na staveništích.

  • Provádět každodenní kontroly na stavbách a vést kontrolní dny.

  • Přebírat a kontrolovat dokončené části stavby.

  • Komunikovat s koncovými klienty v rámci kontrolních prohlídek.

  • Komunikovat s dodavateli, vyhodnocovat nabídky a uzavírat smlouvy.

POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI PRO SENIORNÍ POZICI

  • Zkušenosti s bytovou výstavbou a prokazatelné výsledky ve stavebnictví.

  • Znalost stavebních norem a relevantní legislativy.

  • Vhodné pro studenta ČVUT.

  • Schopnost komunikace a aktivní řidičské oprávnění skupiny B.

NABÍZÍME

  • Pro juniorní pozici zajistíme získání ceněné praxe pod vedením zkušených kolegů.

  • Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.

  • 5 týdnů dovolené + další placené dny volna.

  • Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.

Stavební dozor/Stavební manažer investora (seniorní i juniorní pozice) - BRNO

CO BUDEŠ DĚLAT

  • Kontrolovat a připomínkovat projektovou dokumentaci.

  • Kontrolovat soulad realizace stavby se smlouvami, normami a schválenou dokumentací.

  • Zajišťovat dodržování kritérií kvality a bezpečnostních standardů na staveništích.

  • Provádět každodenní kontroly na stavbách a vést kontrolní dny.

  • Přebírat a kontrolovat dokončené části stavby.

  • Komunikovat s koncovými klienty v rámci kontrolních prohlídek.

  • Komunikovat s dodavateli, vyhodnocovat nabídky a uzavírat smlouvy.

POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI PRO SENIORNÍ POZICI

  • Zkušenosti s bytovou výstavbou a prokazatelné výsledky ve stavebnictví.

  • Znalost stavebních norem a relevantní legislativy.

  • Schopnost komunikace a aktivní řidičské oprávnění skupiny B.

NABÍZÍME

  • Pro juniorní pozici zajistíme získání ceněné praxe pod vedením zkušených kolegů.

  • Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.

  • 5 týdnů dovolené + další placené dny volna.

  • Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.

Senior projektový manažer - BRNO

CO BUDEŠ DĚLAT

  • Budeš mít na starost sestavení projektového týmu developerského projektu v Brně.

  • Řízení, koordinace a kontrola fází a všech účastníků procesu přípravy a realizace developerských projektů - projektové, finanční, technické a obchodní.

  • Spolupráce při tvorbě a následná zodpovědnost za dodržování odsouhlasených nákladově-výnosových kalkulací projektů vč. technických a kvalitativních parametrů a časových harmonogramů.

  • Zajištění, koordinace, kontrola a řízení zpracování projektové dokumentace pro přípravnou fázi, povolovací proces a pro provedení stavby, vč. řízení a koordinace inženýringu (interní).

  • Řízení a koordinace realizace GD a dokončení výstavby vybranými (sub)dodavateli stavby, výběru dodavatele/-ů výstavby a jejich kontrola v průběhu realizace stavby (vlastní kontrolní činnost a koordinace najatých TDI) vč. klientských změn a fit-outů (z hlediska času, kvality a nákladů, příp. výnosů) a jejich předání konečným uživatelům a vybraným správcům dokončených nemovitostí (interní/externí).

  • Odpovědnost za způsob realizace projektu, jeho optimalizace a efektivitu (úspory, technická opatření, atd.).

POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI

  • VŠ vzdělání technického směru.

  • Znalost legislativy při povolování projektů

  • Prokazatelnou praxi (min. 5 - 8 let) v řízení větších developerských projektů od akvizice po exit (zejména rezidenční novostavby a rekonstrukce)

  • Znalost procesů v přípravě a realizaci investičních/developerských projektů vč. projektové přípravy, povolovacích řízení, realizace a marketingu a prodeje (development projekt management)

  • Zkušenosti s legislativou v oblasti nemovitostí, přípravy a realizace developmentu (občanský zákoník, stavební zákon, zákon o ochranně přírody apod.), znalosti smluvně-závazkových vztahů s ohledem na nemovitostní development (SoD s projektanty, dodavateli stavby, konzultanty, apod.)

  • Znalost realitního trhu, zejména rezidenčního, výhodou je zkušenost v developmentu hotelovém a kancelářském.

  • Základní orientace ve finančních nástrojích a problematik finančního řízení developerských projektů.

  • Výborná znalost programů MS office (Word, Excel, Power Point, MS Project), základní znalost CAD).

NABÍZÍME

  • Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.

  • 5 týdnů dovolené + další placené dny volna.

  • Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.

POŠLETE ŽIVOTOPIS

Překvapte nás

Už se u nás vidíte, přestože vaše pozice není vypsána? Vyplňte formulář, přiložte svůj životopis a my se vám ozveme.

Vaše CV*

Podmínky použití a ochrana osobních údajů pod odkazem zde.

NÁŠ PROSTOR

Prostředí a benefity

Naše kanceláře jsou v plně občansky vybaveném areálu Waltrovka, jen pár kroků od stanice metra Jinonice a s možností parkování přímo v budově. Víme, jak je pracovní prostředí důležité, proto se staráme o to, aby se naši zaměstnanci cítili příjemně a měli ideální podmínky i zázemí pro svou každodenní práci.

Těšit se můžete na 5 týdnů dovolené + další placené dny volna, firemní notebook a telefon, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, kartu Multisport, Cafeterii, stravenkový paušál, vybrané bankovní benefity, výhody v partnerských provozovnách a samozřejmě teambuildingové a další společné zaměstnanecké akce.