NAŠE POSLÁNÍ

Kdo jsme

Na trhu jsme více jak 30 let, je nás už 40 a naše portfolio čítá přes 1 000 obytných jednotek v desítkách projektů a mnoho dalších máme v různém stádiu příprav. CREDITAS Real Estate je součástí české investiční skupiny CREDITAS, která se zaměřuje především na dlouhodobé investice v konzervativních odvětvích (finanční služby, reality, nájemní bydlení, energetika).

NAŠE VIZE

Jak fungujeme

Lidé jsou pro nás na prvním místě, zakládáme si na otevřené komunikaci, důvěře a samostatnosti každého jednoho zaměstnance. Máme rádi týmové hráče, smysl pro detail i humor, je pro nás důležité pracovat s lidmi, se kterými se cítíme dobře.

NÁŠ PROSTOR

Prostředí a benefity

Naše kanceláře jsou v plně občansky vybaveném areálu Waltrovka, jen pár kroků od stanice metra Jinonice a s možností parkování přímo v budově. Víme, jak je pracovní prostředí důležité, proto se staráme o to, aby se naši zaměstnanci cítili příjemně a měli ideální podmínky i zázemí pro svou každodenní práci.

Těšit se můžete na 25 dnů dovolené, sick/relax days, firemní notebook a telefon, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, kartu Multisport, příspěvek na penzijní připojištění, vybrané bankovní benefity, výhody v partnerských provozovnách a samozřejmě teambuildingové a další společné zaměstnanecké akce.

AKTUÁLNĚ HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA TYTO POZICE

Technický správce budovy

Popis pozice

  • Provádění pravidelné preventivní údržby a kontroly technických zařízení budov (dále jen jako TZB) dle schváleného plánu údržby anebo obecně závazných právních předpisů,

  • Komunikace s klienty.

  • Operativní nastavování provozních parametrů TZB a řízení provozu TZB prostřednictvím měření a regulace instalované v budově.

  • Všeobecný dohled nad prováděním prací subdodavatelů v rámci komplexní správy budovy, zejména pří servisu TZB, při úklidu a ostraze budovy, při provádění revizí a funkčních zkoušek TZB a při provádění oprav budov.

  • Provádění výměny spotřebních dílů (jako filtry, provozní náplně, světelné zdroje, apod.).

  • Operativní nastavování provozních parametrů TZB a řízení provozu TZB prostřednictvím měření a regulace instalované v budově.

  • Kontaktní osoba pro nájemce budovy v běžných provozních věcech

  • Součinnost při provádění povinných revizí, funkčních zkoušek a odborných servisů TZB v budově.

  • Vyhledávání závad budovy, provádění drobných oprav TZB a budovy

  • Provádění odpočtu měřičů energií v budově, a to ihned po skončení kalendářního měsíce.

  • Vedení provozní dokumentace budov.

  • Správa předané dokumentace budov včetně klíčového a kartového systému.

  • Spolupráce při vyřizování reklamací závad budov v průběhu záruky a při vyřizování pojistných událostí.

Nabízíme

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office.

  • Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.

  • 5 týdnů dovolené, relax days, sick days.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambulding, společné sportovní a zábavní akce.

Finanční kontrolor

Popis pozice

  • Plánování a tvorba rozpočtů developerských projektů, modelace variant scénářů rozpočtů.

  • Kvartální aktualizace rozpočtů, doplňování skutečnosti na měsíční bázi.

  • Příprava pravidelných reportů pro vedení skupiny.

  • Ad-hoc finanční analýzy dle aktuální potřeby.

  • Spolupráce s financujícími bankami a kolegy z ostatních oddělení, zejména s projektovými manager.

  • Vyhodnocení plánů (plán VS skutečnost).

  • Spolupráce při přípravě podkladů k roční účetní závěrce a skupinové konsolidaci.

Potřebné znalosti a dovednosti

  • VŠ nebo SŠ ekonomického či stavebně – ekonomického směru.

  • Pokročilá úroveň znalosti v MS Excel.

  • Základní znalost podvojného účetnictví a daňových principů.

  • Analytické myšlení a samostatnost, schopnost týmové spolupráce napříč různými odděleními ve firmě.

  • Znalost českého jazyka (i písemně).

  • Zkušenosti v oblasti financí nebo controllingu/reportingu výhodou.

Nabízíme

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.

  • Flexibilní pracovní dobu.

  • Možnost home office.

  • Sick days, Relax days.

  • Multisport karta a další zaměstnanecké benefity.

  • 5 týdnů dovolené.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

Přípravář

Popis pozice

  • Zajištění všech podkladů nutných pro ocenění projektu.

  • Příprava výběrových řízení, porovnávání a vyhodnocování nabídek, podkladů, dokumentace do soutěží, výběrových řízení.

  • Příprava a tvorba ocenění projektu a jejich následná kontrola na základě výkazu výměr od projektanta.

  • Kalkulace nákladů.

  • Jednání s dodavateli, ověřování cen u dodavatelů jednotlivých částí projektu.

  • Kontrola výkazu výměr včetně souladu s projektovou dokumentací.

  • Komunikace se zpracovatelem výkazu výměr.

  • Tvorba interních databází.

  • Spolupráce při výstavbě na změnových listech.

  • Příprava podkladů pro realizaci tendrů a uzavření smluvního vztahu.

  • Spolupráce při dokončení projektu.

Potřebné znalosti a dovednosti

  • Orientace v projektové dokumentaci a dokladové části.

  • Znalost přípravy cenových kalkulací s několikaletou praxí (s možností doložení referencí).

  • Min. 3 roky zkušenosti na pozici přípravář od generální dodavatele nebo od projektového manažera (s možností doložení referencí).

  • Znalost výběrových řízení, cenotvorby, samostatnost a pečlivost (orientace na trhu v daném oboru).

  • Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování.

  • Pokročilá uživatelská znalost práce s MS Excel pro vyhodnocování VŘ a tvorby přehledů, znalost programu KROS.

Nabízíme

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office.

  • Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.

  • 5 týdnů dovolené, relax days, sick days.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambulding, společné sportovní a zábavní akce.

ZAUJALA VÁS NĚKTERÁ Z NABÍZENÝCH POZIC? TO NÁS TĚŠÍ, RÁDI VÁS POZNÁME.

NAPIŠTE NÁM O SOBĚ A PŘILOŽTE VAŠE CV PŘES FORMULÁŘ NÍŽE.

POŠLETE ŽIVOTOPIS

Překvapte nás

Už se u nás vidíte, přestože vaše pozice není vypsána? Vyplňte formulář, přiložte svůj životopis a my se vám ozveme.

Vaše CV*

Podmínky použití a ochrana osobních údajů pod odkazem zde.