NAŠE POSLÁNÍ
Kdo jsme
Na trhu jsme více jak 30 let, je nás už 40 a naše portfolio čítá přes 1 000 obytných jednotek v desítkách projektů a mnoho dalších máme v různém stádiu příprav. CREDITAS Real Estate je součástí české investiční skupiny CREDITAS, která se zaměřuje především na dlouhodobé investice v konzervativních odvětvích (finanční služby, reality, nájemní bydlení, energetika).

NAŠE VIZE
Jak fungujeme
Lidé jsou pro nás na prvním místě, zakládáme si na otevřené komunikaci, důvěře a samostatnosti každého jednoho zaměstnance. Máme rádi týmové hráče, smysl pro detail i humor, je pro nás důležité pracovat s lidmi, se kterými se cítíme dobře.
NÁŠ PROSTOR
Prostředí a benefity
Naše kanceláře jsou v plně občansky vybaveném areálu Waltrovka, jen pár kroků od stanice metra Jinonice a s možností parkování přímo v budově. Víme, jak je pracovní prostředí důležité, proto se staráme o to, aby se naši zaměstnanci cítili příjemně a měli ideální podmínky i zázemí pro svou každodenní práci.
Těšit se můžete na 25 dnů dovolené, sick/relax days, firemní notebook a telefon, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, kartu Multisport, příspěvek na penzijní připojištění, vybrané bankovní benefity, výhody v partnerských provozovnách a samozřejmě teambuildingové a další společné zaměstnanecké akce.

AKTUÁLNĚ HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA TYTO POZICE
Finanční kontrolor
Popis pozice
-
Plánování a tvorba rozpočtů developerských projektů (cash flow, P&L), modelace scénářů rozpočtů.
-
Kvartální aktualizace rozpočtů, doplňování skutečnosti na měsíční bázi.
-
Příprava pravidelných reportů pro vedení skupiny.
-
Ad-hoc finanční analýzy dle aktuální potřeby.
-
Spolupráce s financujícími bankami a kolegy z ostatních oddělení, zejména s projektovými managery.
-
Vyhodnocení plánů (plán VS skutečnost).
-
Spolupráce při přípravě podkladů k roční účetní závěrce a skupinové konsolidaci .
-
Správa a rozvoj controllingových nástrojů, podpora ostatních uživatelů.
Potřebné znalosti a dovednosti
-
VŠ nebo SŠ ekonomického či stavebně – ekonomického směru.
-
Zkušenosti v oblasti financí nebo controllingu/reportingu.
-
Pokročilá úroveň znalosti v MS Excel.
-
Základní znalost podvojného účetnictví a daňových principů.
-
Zkušenosti s Power BI/Power Query výhodou.
-
Analytické myšlení a samostatnost, schopnost týmové spolupráce napříč různými odděleními ve firmě.
Nabízíme
-
Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.
-
Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.
-
Flexibilní pracovní dobu, možnost home office.
-
Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.
-
5 týdnů dovolené, relax days, sick days.
-
Vzdělávací kurzy a školení.
-
Příspěvek na penzijní připojištění.
-
Občerstvení v kanceláři, firemní teambulding, společné sportovní a zábavní akce.
Asistentka vedení
Popis pozice
-
Organizační zajišťování schůzek jednatelů společnosti (telefony, organizace kalendářů, evidence a vyřizování korespondence, péče o návštěvy atd.)
-
Příprava podkladů - příprava prezentací, dokumentů, zápisy z porad, kontrola a update plnění úkolů jednatelů, správa podpisových knih.
-
Komunikace se společnostmi ve skupině, případná jednání s příslušnými úřady.
-
Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení, další administrativní a ad-hoc úkoly.
-
Správa svěřené dokumentace, skenování, kopírování, příp. vazba potřebných dokumentů, kontrola formální správnosti zařazovaných dokumentů.
-
Plnění úkolů dle zadání nadřízeného.
-
Plnění operativních úkolů v rámci administrativy.
Potřebné znalosti a dovednosti
-
SŠ vzdělání s maturitou.
-
Předchozí praxe na obdobné pozici.
-
ŘP skupiny B.
-
Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti.
-
Pozitivně naladěná osobnost s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a přirozenou asertivitou.
-
Příjemné vystupování, loajalita.
-
Dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint).
Nabízíme
-
Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.
-
Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.
-
Flexibilní pracovní dobu, možnost home office.
-
Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.
-
5 týdnů dovolené, relax days, sick days.
-
Vzdělávací kurzy a školení.
-
Příspěvek na penzijní připojištění.
-
Občerstvení v kanceláři, firemní teambulding, společné sportovní a zábavní akce.
ZAUJALA VÁS NĚKTERÁ Z NABÍZENÝCH POZIC? TO NÁS TĚŠÍ, TEĎ UŽ JEN STAČÍ NÁM O SOBĚ NĚCO POVĚDĚT A PŘILOŽIT VAŠE CV PŘES FORMULÁŘ NÍŽE.
POŠLETE ŽIVOTOPIS
Překvapte nás
Už se u nás vidíte, přestože vaše pozice není vypsána? Vyplňte formulář, přiložte svůj životopis a my se vám ozveme.
Podmínky použití a ochrana osobních údajů pod odkazem zde.