NAŠE POSLÁNÍ

Kdo jsme

Na trhu jsme více jak 30 let, je nás už 40 a naše portfolio čítá přes 1 000 obytných jednotek v desítkách projektů a mnoho dalších máme v různém stádiu příprav. CREDITAS Real Estate je součástí české investiční skupiny CREDITAS, která se zaměřuje především na dlouhodobé investice v konzervativních odvětvích (finanční služby, reality, nájemní bydlení, energetika).

NAŠE VIZE

Jak fungujeme

Lidé jsou pro nás na prvním místě, zakládáme si na otevřené komunikaci, důvěře a samostatnosti každého jednoho zaměstnance. Máme rádi týmové hráče, smysl pro detail i humor, je pro nás důležité pracovat s lidmi, se kterými se cítíme dobře.

NÁŠ PROSTOR

Prostředí a benefity

Naše kanceláře jsou v plně občansky vybaveném areálu Waltrovka, jen pár kroků od stanice metra Jinonice a s možností parkování přímo v budově. Víme, jak je pracovní prostředí důležité, proto se staráme o to, aby se naši zaměstnanci cítili příjemně a měli ideální podmínky i zázemí pro svou každodenní práci.

Těšit se můžete na 25 dnů dovolené, sick/relax days, firemní notebook a telefon, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, kartu Multisport, příspěvek na penzijní připojištění, vybrané bankovní benefity, výhody v partnerských provozovnách a samozřejmě teambuildingové a další společné zaměstnanecké akce.

AKTUÁLNĚ HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA TYTO POZICE

 

Finanční kontrolor

Popis pozice

  • Plánování a tvorba rozpočtů developerských projektů (cash flow, P&L), modelace scénářů rozpočtů.

  • Kvartální aktualizace rozpočtů, doplňování skutečnosti na měsíční bázi.

  • Příprava pravidelných reportů pro vedení skupiny.

  • Ad-hoc finanční analýzy dle aktuální potřeby.

  • Spolupráce s financujícími bankami a kolegy z ostatních oddělení, zejména s projektovými managery.

  • Vyhodnocení plánů (plán VS skutečnost).

  • Spolupráce při přípravě podkladů k roční účetní závěrce a skupinové konsolidaci .

  • Správa a rozvoj controllingových nástrojů, podpora ostatních uživatelů.

Potřebné znalosti a dovednosti

  • VŠ nebo SŠ ekonomického či stavebně – ekonomického směru.

  • Zkušenosti v oblasti financí nebo controllingu/reportingu.

  • Pokročilá úroveň znalosti v MS Excel.

  • Základní znalost podvojného účetnictví a daňových principů.

  • Zkušenosti s Power BI/Power Query výhodou.

  • Analytické myšlení a samostatnost, schopnost týmové spolupráce napříč různými odděleními ve firmě.

Nabízíme

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office.

  • Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.

  • 5 týdnů dovolené, relax days, sick days.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambulding, společné sportovní a zábavní akce.

Asistentka vedení

Popis pozice

  • Organizační zajišťování schůzek jednatelů společnosti (telefony, organizace kalendářů, evidence a vyřizování korespondence, péče o návštěvy atd.)

  • Příprava podkladů - příprava prezentací, dokumentů, zápisy z porad, kontrola a update plnění úkolů jednatelů, správa podpisových knih.

  • Komunikace se společnostmi ve skupině, případná jednání s příslušnými úřady.

  • Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení, další administrativní a ad-hoc úkoly.

  • Správa svěřené dokumentace, skenování, kopírování, příp. vazba potřebných dokumentů, kontrola formální správnosti zařazovaných dokumentů.

  • Plnění úkolů dle zadání nadřízeného.

  • Plnění operativních úkolů v rámci administrativy.

Potřebné znalosti a dovednosti

  • SŠ vzdělání s maturitou.

  • Předchozí praxe na obdobné pozici.

  • ŘP skupiny B.

  • Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti.

  • Pozitivně naladěná osobnost s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a přirozenou asertivitou.

  • Příjemné vystupování, loajalita.

  • Dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint).

Nabízíme

  • Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.

  • Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office.

  • Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.

  • 5 týdnů dovolené, relax days, sick days.

  • Vzdělávací kurzy a školení.

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

  • Občerstvení v kanceláři, firemní teambulding, společné sportovní a zábavní akce.

ZAUJALA VÁS NĚKTERÁ Z NABÍZENÝCH POZIC? TO NÁS TĚŠÍ, TEĎ UŽ JEN STAČÍ NÁM O SOBĚ NĚCO POVĚDĚT A PŘILOŽIT VAŠE CV PŘES FORMULÁŘ NÍŽE.

POŠLETE ŽIVOTOPIS

Překvapte nás

Už se u nás vidíte, přestože vaše pozice není vypsána? Vyplňte formulář, přiložte svůj životopis a my se vám ozveme.

Vaše CV *

Podmínky použití a ochrana osobních údajů pod odkazem zde.